lørdag den 2. august 2008

En masse tal (og en vinder)

04.41.
Det var hvad klokken var i morges, da Max syntes vi skulle op. Så er det altså lige man skal minde sig selv om, at børn er en velsignelse :-)

48 boller
72 pølsehorn
84 pizzasnegle
Det var hvad jeg fik bagt i formiddags. Ikke fordi jeg kan lide at bage :-) Men fordi jeg godt kan lide at have noget i fryseren til madpakker osv. Så når jeg endelig bager - så bager jeg store portioner!

29 spørgsmål om mig selv som ung
Det er hvad jeg har svaret på - på et dobbelt layout. Men jeg vil ikke vise det endnu, da jeg synes modtageren skal se det først. Så det skal liiige sendes en tur med postDK inden det vises her :-) Men et lille sneak-peak kan I da få:


26 lodder
Så mange var der som gerne ville vinde min Give Away. Dejligt!!! Så jeg printede alle kommentarerne - foldede dem - og lagde dem i en skål.

Michelle var lykkens gudinde (læg mærke til at hun klarer det liggende - man er vel teenager med sommerferie!!!)

Ikke noget med at snyde - du skal kigge væk mens du trækker:

Hvem mon vinderen er?

Det blev.....

......Heidi - et stort tillykke til dig :-)

Hvis du sender mig en mail med din adresse, så vil jeg fluks sende kuverten til dig....

God weekend til jer alle :-)

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

jubiiiiii tænk at være så heldig :o))) Og så enda lige kommet hjem fra ferie og så se denne gode nyhed :o)))

min mail er nielsen.h.p@oncable.dk

Mange hilsner fra en super glad Heidi :O)

Linda sagde ...

Hjertelig tillykke til dig Heidi:0)

Jeg skal da love for du får lagt noget energi for dagen når du går i gang med at bage Marianne. Tager du mod bestillinger ?

Anonym sagde ...

Ha ha ! Total teenage-agtigt :O) Det kunne ha været min Jonas ! Nå, men jeg fik jo lige scrollet lidt ned på din blog og læst om Jeres tur til Kroatien...WOW det ser godt nok skønt ud....lige vores stil med al den flotte natur. Hvor sådan mere præcist var det i turede rundt? Vi har nemlig alledrede talt om næste års sommerferie og tænkt på Kroatien.
Forresten, så synes jeg, at "lagkagen" er utrolig sjov og kreativ :O)

Unknown sagde ...

Det var da godt nok vældig vældig tidligt at stå op - gys....

Du må da have en kæmpefryser, hvis den kan indeholde al den hjemmebag !

Glæder mig til at se resten af dit layout