lørdag den 29. december 2007

Glædelig jul - og glade mig :-)

Så er julen også vel overstået her hos os. Vi har haft nogle gode dage hos familien - og den sygdom vi blev ramt af på skift, ramte os heldigvis hhv. før og efter juledagene!

Jeg fik nogle fantastiske gaver juleaften...

En veninde gav mig denne skønne taske (nogle vil vide, at jeg har snakket om den taske rigtig længe...). Den passer perfekt til min tote!:














Min vidunderlige mand gav mig dette kamera - som jeg lige har hentet i dag. Uhhhh det er så lækkert, at jeg næsten ikke tør gå igang med at bruge det!












Mine børn gav mig den ultimative gave. Ihvertfald hvis man er mor til 4 børn - og gerne vil tage billeder af de 4 børn - sammen. Og de 4 børn ikke altid vil samarbejde...













Hvor heldig kan man være?!

10 kommentarer:

Majer sagde ...

Ej hvor heldig har man lov at være, med sådan fire dejlige unger ;-) Sikke nogle skønne gaver. Jeg har også den taske og er meget glad for den. Det er utroligt så meget der kan værei den ;-)

Godt nytår til dig og din familie :-)

Gurli Laursen sagde ...

Sikke nogle skønne gaver, du har fået; Jeg kunne godt have brugt en "vi lover at sidde pænt, når der skal tages foto-erklæring" fra Ida, for hun nægtede pure at blive fotograferet med sine søstre, så vi skulle trygle hende på vore blødende knæ for at få taget et fællesbillede efter jul.... Hmmmm.... Jeg tror, hun nyder den magt, hun kan mærke, hun har ;)

Et rigtig godt og lykkebringende nytår til dig og din familie ;)

Unknown sagde ...

Ahh,hvor er det et skønt brev du der har fået - mine sidder ret pænt for tiden til gengæld skærer de ansigter helt vildt, så der er ren colgate på samtlige julebilleder.
Glæd dig til tasken, den er super - jeg har den selv og er rigtig glad for den

Else Slipsager Petersen sagde ...

sikke dejlige unger ! og skønne gave i øvrigt.

Vil bare lige ønske dig og din familie et godt nytår

Gitte Grønfeldt sagde ...

Sikke en masse skønne gaver - men den dejligste må da være den fra ungerne, for den er da virkelig givet med hjertet !!

Glædelig (bag)jul og Godt Nytår !!

Charlotte Ravn sagde ...

Åh nej! Skal vi nu til, at høre dit blær, med at din taske passer til din tote....suuuuuk....(må hellere huske at købe ørepropper til mafiaen inden næste tirsdag) hihi
Hvor er det bare et skønt brev fra ungerne, det må alligevl have gjort indtryk på dem, at du "brokkede dig lidt" sidste gang der skulle tages familie billeder! ;)

Karen (lindse) sagde ...

Hold da op en fantastisk julegave fra dine børn! Tænk engang, jeg blev helt rørt da jeg så at de havde skrevet at de elsker jer :) Glæder mig til min søn bliver gammel nok til at sige det - hvis han har lyst LOL! :) GOdt nytår!!

Anonym sagde ...

Glædelig bagjul Marianne. Sikke dejlige gaver.. har selv fået et kamera, men ikke taget en bestemmelse til mærke og model endnu. Håber Charlotte køber rigeligt med ørepropper når du kommer svingende med tasken :o))Ses i den nye år!

Dorit sagde ...

Ejj fedt med det camera, siger jeg bare ! Heldige dig !
Vil lige ønske godt nytår til dig og din familie

Susanne Meltesen sagde ...

Hhhmmmm - er nu, som Charlotte, også en anelse bekymret for den kommende tirsdags blær med den taske...
Men, den er lækker, Marianne.

Og endnu bedre er det da at få sådan en gave fra de dejlige unger. Håber, det gi'r nogle g'e billeder til rammen... ;o)