tirsdag den 17. juni 2008

Informationer om mig!

Jeg er blevet tagget af Karin og Sine - så her kommer lidt info om mig!


Hvad lavede du for 10 år siden?
I 1998 arbejdede jeg i nyt job i Kolding. Det var i den samme virksomhed hvor jeg havde været i lang tid, men jeg havde netop valgt at lave et fagområde skift fra økonomi til kundeservice. Jeg blev meget glad for mit skifte – så glad at jeg arbejdede indenfor kundeservice de næste 8 år (i samme virksomhed men i forskellige jobs og forskellige byer).

På grund af Mortens daværende arbejdstider var jeg stort set alenemor til 2...!

What did you do 10 years ago?
In 1998 I started a new job. It was in the same company as I had worked in for several years, but I had just decided to do a major change from finance to customer-service. I was very happy with this change – so happy that I stayed in the customer-service area the next 8 years (different jobs and different city’s though)

Because of the working hours Morten had at the time I was almost a single-mum to 2…!

5 ting på to-do listen i dag
*Arbejde! Stod op kl. 4 i dag for at kunne nå det jeg skal nå…..
*Nyde at de 2 yngste børn efter godt 4 ugers strejke skal i børnehave i dag!!!
*Til frisør
*På biblioteket
*Til tirsdags-scrap (juhuee!)


5 things on my to-do list today
*Work! Got up at 4 AM today to meet a deadline…
*Enjoy that my 2 youngest kids are in kindergarten - after a national strike that lasted 4 long weeks!
*Get my hair cut
*Go to the library
*“Tuesday scrap booking” tonight!

Snacks jeg kan lide
*Lakridser
*Lakridser
*Lakridser
*Alt andet slik
*Smoothies (bare for at være lidt sund!)

Snacks I enjoy
*Liquorice
*Liquorice
*Liquorice
*All candy
*Smoothies (just to be a little healthy!)

Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær
*Med det samme rejse over til min veninde A. i USA. Hun har haft det svært i år og fortjener et kæmpe knus
*Give F. i USA så mange penge, at hun ikke skulle bekymre sig om medicinregninger og manglende job men i stedet kunne nyde livet og rejse hvorhen hun ville
*Sørge for at kræft kunne helbredes
*Invitere hele familien (altså ikke bare os 6 men hele familien) et eller andet lækkert sted hen
*Tage til Australien
*Lade børnene hver vælge et sted vi skulle holde ferie
*Få nogen til at male vores hus udvendigt
*Sætte penge af til rengøringshjælp de næste 30-40-50 år!

Things I would do if I was a billionaire
*Immediately visit my friend A. in USA to give her the biggest hug ever. She deserves it…
*Give F. in USA enough money so she didn’t had to worry about medicine-bills and job-situation. But instead could enjoy life and travel as she used to do
*Find a cure to cancer
*Invite my whole family somewhere really nice
*Go to Australia
*Let my kids each pick a place we should go on vacation
*Get somebody to paint our house on the outside
*Make sure I had enough money to pay for a housekeeper the next 30-40-50 years!

Steder jeg har boet
Ølstykke, 2 x Bramming & Lunderskov

Places I have lived
Oelstykke, 2 places in Bramming & Lunderskov – all towns in Denmark!


Jeg synes det er sjovt at læse disse informationer om andre - så jeg sender stafetten videre til: Shelby, Charlotte/SuzziQ & Kirsten

Ingen kommentarer: