søndag den 20. juli 2008

Give away

Jeg har brugt en del af weekenden på at rydde op i mit scrappehjørne. Udover almindelig (tiltrængt) oprydning har jeg fået sorteret i mit karton, papir og dims. Dejligt :-)

Under min oprydning har jeg fundet en række ting, som jeg ikke får brug for mere. I stedet for at sælge det, har jeg besluttet at give det væk til en af jer.

Hvis du er interesseret i at få nedenstående tilsendt, så

1) skriv et link til min blog på din blog
2) læg en kommentar til mig under dette indlæg
3) begge dele skal ske senest (til og med) 1. august

......så er du med i lodtrækningen *)



*) Hvis du ikke har en blog skal du blot lægge en kommentar til mig - så er du også med i lodtrækningen...

30 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Ajjjjj... hvor spændende... sådan en chance kan man da ikke lade passerer ;-) jeg vil straks gå ind og linke dig bagefter .....

Men i tilfælde af, at jeg nu ikke skulle gå hen og vinde....LOL... så er jeg altså så nysgerrig, at jeg rigtig gerne vil vide hvad de firkanter fra Making Memories er????

Ellers vil jeg da ønske god sommer herfra...
Betina

Susanne Meltesen sagde ...

WOW - dimser... OO
- den kan jeg ikke la' passere. Det ser simpelthen for spændende ud.

Og ja - vi ses på tirsdag... ;o)

Olivia sagde ...

Jubii...nu kan jeg også være med i al den blog-fun, som jeg har været tilskuer til igennem lang tid. Jeg ved godt jeg ved denne lodtrækning kunne være med alligevel, men jeg jubler lidt alligevel. Tak for mulighed Marianne :-)

Pialine sagde ...

Jeg synes også det er lidt spændende og er også lidt nysgerrig på hvad de firkanter fra MM er ?
Jeg lægger et link på min blog :o)

Mia sagde ...

Mums sikke da en masse lækre ting... du må da i hvert fald gerne sende dem til mig!!!

lam sagde ...

genial ide med sådan en bort givning....måske det er det jeg skal gøre med mit næste gang, hvis min mor altså ikke har ribbet det hele ;O)

Jeg skal ikke være med i lodtrækningen min ville bare lige skrive ,at det var en genial ide.

Er de firkantet MM ikke sværte?

Karin sagde ...

Jamen Marianne dog... sikke en energi ;-) jeg er med!

Linda sagde ...

Ja jeg har lige været omkring Vorbasse og Billund her i eftermiddag. Jeg skulle da have kørt ned til dig Marianne, så kunne du komme med en tur til Norsminde og rydde op også. Det er så fedt når der er gjort. Det ser da vildt spændene ud det du lagt på bloggen. Så du får med det samme et link. Forsat go' søndag til dig :0)

Charlotte sagde ...

Sikke mange dimser!! Og sikke gavmild du er! :-)
Fortsat god søndag aften!

Kirsten Gro sagde ...

Så har jeg linket til dig, men jeg tror ikke linket jeg har lavet virker? Nå men nu er det for sen aften til at forstyrre nogle der kan hjælpe.
Hermed gives invitation til at besøge mig i min ringe bolig, hvis du handler Ibens nye biks.Du "spurgte" jo for en tid siden :-)

Charlotte sagde ...

Jeg vil da også være med... Jeg har linket til dig fra min blog.. Så sidder jeg bare her og krydser fingre..

Majer sagde ...

Jeg lover, at hvis jeg bliver udrukket, så laver jeg en ny Give Away, bagefter ;-)

Anonym sagde ...

hopper da lige med på lodtrækningen med det samme *GG*

har desværre ikke selv nogen blog, men krydser finger alligevel.

knus og god sommer fra christina

Charlotte Ravn sagde ...

Nå det er rart at se, at du ike bare dovner din ferie væk hihi. Jeg behøver ikke være med i lodtrænkingen, hvis du kommer hjem og ryder op hos mig!!
Jeg får vel også bare bank af Mafiaen, hvis jeg skulle gå hen og vinde, så jeg vil ikke ha' et lod!! ;)

Anonym sagde ...

Jeg har desværre ingen blog, men jeg vil da gerne have chancen, for at vinde nogle af de spændende ting, du ikke kan bruge - god ide :-)
Tak for chancen/Tina F.

Heidi sagde ...

mums der er da ikke noget bedre end lodtrækninger .o))

Jeg har linket på min sidde :o)

Gnyllen sagde ...

Sikke en masse lækre ting, mums. Jeg laver et link på min blog med det samme!

FrkScrap sagde ...

Ih det ser skønt ud, jeg vil sætte et link på min blog lige med det samme..

Heidi Ann sagde ...

Hold da op, det lyder spændende.. Jeg kunne godt bruge noget af din vilje til at skille mig af med det jeg alligevel aldrig bruger.. Jeg vil rigtig gerne være med, tror også jeg har spottet en blå sværte... Min er netop gået i stykker hihi.. Jeg har linket til dig på min blog...

Else Slipsager Petersen sagde ...

Sikke en god ide, den vil jeg da gerne deltage i.

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

tak for svaret, kendte dem slet ikke... men så blev jeg da så klog.....sådan da ;-) ....LOL...

Hygge fra Betina

Marianne1972 sagde ...

Jeg skender mig straks at ligge et link på min blog ... www.mariannes-hobbyblog.blogspot.com

Jeg håber jeg er heldig... det er vildt spændende at være med.

Anonym sagde ...

Det var da en masse spændende dimser. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen. Har desværre ingen blog. Tak for god inspiration og kloge ord :o) KH 10na

Anne Bente sagde ...

åhhhhh, så skøn en gevinst altså, lige dimser som altid er så gode:)
ha en rigtig god dag

Anne Bente sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Hej

Jeg vil da også frygtelig gerne være med i lodtrækningen ;-)) er ny indenfor scrapperiet...

jane sagde ...

hvilken super chance for at update sin dimsesamling..
Jeg ville da ææælske at blive udtrukket..
sommerhilsner fra jane..

Anonym sagde ...

Tak for at jeg måtte kigge inden for. Sikke en spændende blog du har.Fantastiske billeder.
God idee med at tage scrapbogen med på ferien. Synd at det ikke gik helt til held.

fortsat god varm sommer
knus Rikke

Cowgirl sagde ...

Jammen så er jeg nr. 29 som melder mig på banen - sikke en sjov ide du her har fået - og lækker gave også...Hvem mon bliver det heldige asen ???

Elisabeth sagde ...

hi hi. Det skal da prøves, så jeg linker også... og sikken en masse lækre sager. :)
Og god sommer.