søndag den 14. september 2008

Blog candy

Charlotte fejrer 40.000 besøg på sin blog med en blog-candy. Selvom hun skriver at vi ikke behøver linke til hendes blog så gør jeg det nu alligevel - hendes blog er nemlig et besøg værd!

Så hvis du ikke allerede kender Charlottes blog så vil jeg opfordre dig til at kigge forbi...


PS: Min veninde i Houston er ok. Lige nu er hele 96% i området uden strøm... men de er blandt de heldige 4 % som HAR strøm :-)

Hendes mors hus har vand op til verandaen men heldigvis kom intet ind. Hvor heldig har man lov at være?!

Til gengæld er hendes svigerforældres hus fuldstændig smadret. De har mistet vinduer, noget af taget og alt er ét stort kaos indvendigt med vand, knust glas osv over det hele...

3 kommentarer:

Karin sagde ...

Ajjj, hvor heldig kan man være... som moderen. Godt man ikke bor der siger jeg bare!!! Uha uha :-/

Naja Dorph Willumsen sagde ...

Sikke heldigt, selv om jeg ikke kender dem har jeg tænkt på om de nu var ok, det ser jo slemt ud i aviserne og på tv :O Det er da synd for svigermekanikkerne, håber de er forsikret :D

Anonym sagde ...

De er slemt ramte for tiden...hvor er vi heldige, at vi bor hvor vi bor ! Men for søren hvor man dog føler med alle de mennesker, som får deres hjem, ja hele by, ødelagt af "Moder Natur" !