torsdag den 26. marts 2009

Vinderen er....

Max var min hjælper her til morgen - han gjorde det gerne men blev lidt skuffet da han fandt ud af, at det ikke var HAM der vandt noget!!!

Vinderen er......







KARINA
BEMÆRK at der var 2 Karina'er (det er derfor jeg har skrevet tidspunkt for kommentaren på sedlen). Den "rigtige" Karina lagde følgende kommentar: Hold da op den ser spændende ud. Smart oversættelse af RAK ;-)Jeg bliver da helt klart nødt til at være med på den her

Karina - send mig din adresse og så sender jeg din TVH afsted. Eller hvis du skal til convention (eller kender nogle der skal) så kan jeg tage det med der....

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Tillykke til Karina..men jeg forstrå nu godt at han er skuffet :)

Karina Beck sagde ...

Øv, hulk troede lige... ; )

Karina sagde ...

Hov jeg havde glemt denne her - og så har jeg vundet :-) jubiiiii. Jeg sender straks en mail :-)