onsdag den 29. august 2007

Ord skrevet af andre

Nogen gange har man nogle billeder som man godt kan huske en lille smule fra. Men ikke rigtig nok til at skrive en længere historie.

Måske er man heldig at andre kan fortælle historien til billederne. Det kan være venner, familiemedlemmer, gamle klassekammerater - eller (som her) en journalist...

Da jeg var 14 var jeg på en ridelejr. Selvom det ikke er ret mange år siden (ha-ha) så kan jeg ikke huske så meget fra lejren. Mest nogle små glimt. Men heldigvis var der et stort stykke i avisen dengang - heldigvis var jeg blevet interviewet - og heldigvis har jeg gemt artiklen (scrapper-to-be allerede dengang...?).

Jeg har lavet dette layout om ridelejren. Der er ikke så meget tekst på som jeg normalt har. I stedet har jeg valgt at lade avis artiklen fortælle om lejren. Nederst til højre på mit layout kan man derfor trække i et lille tag...
...og så kommer avis-artiklen ud. Dvs. det er en scannet og printet udgave af avisartiklen, for den ægte vare er godt nok ved at være lidt "skør" i papiret!


Hvis du vil være med i min konkurrence skal du sætte dit link til dit bidrag ind i en kommentar her

4 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det bare et super flot LO, dejligt afstemt i nuancer og stil! Og super,at du stadig har avisudklippet og har brugt det på LOét!

Unknown sagde ...

Pyh, det er da heldigt en journalist kan huske fra dig. Jeg var selv på ridelejr på nogenlunde samme tid, men jeg har desværre ikke nogle billeder derfra og jeg husker nogenlunde lige så lidt som dig !
Super flot LO

Ragna sagde ...

Jeg kan godt lide, at du på tagen har skrevet,avisartikel, så ved læseren nemlig, at her er der ekstra informationer at hente. Hvis nogen overhovedet har lyst til at læse om os, når vi ikke er her mere, så skal de jo helst vide, hvor vi har gemt ekstra guldkorn.

Majer sagde ...

Super god idé at bruge artiklen, og på den måde få tekst med, til nogle billeder man har glemt historien om.