mandag den 24. september 2007

Arbejde og (manglende) ord

Jeg har arbejde til op over begge ører for tiden (godt jeg er så glad for mit job), og jeg har nærmest ikke tid og overskud til andet. I sidste uge måtte jeg endda melde afbud til tirsdags-scrap. GYS!

Har ellers et layout jeg vil vise jer - og selvfølgelig en lille sjov historie der hører til. Men det må blive i morgen, håber jeg kan nå det i løbet af dagen.

Lige nu må jeg tilbage til arbejdet, har nogle ting der skal være færdige i aften - hvis jeg skal nå til scrap i morgen aften. Og det skal jeg!!!


Info om min konkurrence

Info om ordet

Her skal du lægge dit link

1 kommentar:

Charlotte sagde ...

Pyh ha! Jeg kender godt det der med at have alt for travlt, og at man så ikke når de ting man så gerne vil nå!
Jeg håber du har fået tid til scrappe-træffet alligevel!