tirsdag den 25. september 2007

En kommentar gav en gave...

I starten af sommeren var jeg på tur rundt i blog-land. Jeg kom bl.a forbi Charlottes blog (det var inden jeg vidste, at vi begge er vilde med ord), hvor hun skrev et indlæg om at hun helt tilfældigt havde fået kontakt til en tidligere hollands penneveninde.

Der var et link til den hollandske (tidligere penneveninde) Ingrids blog.

Den dag jeg kiggede på Ingrids blog kunne jeg lige nå at være med i en konkurrence hvor Ingrid trak lod om en RAK (random act of kindness) hvis man lagde en kommentar til hende.
Det gjorde jeg - og sørme om ikke jeg vandt :-)

Gevinsten var dels en pakke goodies fra Ingrid. Dels et layout hun ville lave til mig - med et af mine billeder.

Jeg mailede hende et billede - og fornyligt kom nedenstående layout til mig i posten.

Det er bare flot, ikke? Og historien om hvordan jeg fik det er da sød, synes jeg - tror da at jeg er nødt til at lave et layout om layotet!!!

Thank you Ingrid - I appreciate this layout very much. I just love your work :-)


7 kommentarer:

Ragna sagde ...

Super flot LO hun har lavet til dig, og hvor er det en skøn historie. Sjovt som man nogengange er heldig:-)

Linda sagde ...

Sikke en tilfældighed, som så kan ende ud i sådan et fedt LO. Marianne du er da nød til at lave et Lo om Lo'et. Jeg kan godt forstå du er glad for det :-)

Majer sagde ...

Ej hvor er det bare fedt med sådanne "tilfældigheder", der ender med et lækkert LO til dig. Tillykke med det :-)

Charlotte sagde ...

Arj hvor morsomt! Herligt at du vandt, Marianne! :-) Ingrid er bare så sød og er en utrolig dygtig scrapper. Flot LO hun har lavet til dig! De farver hun har brugt er lige mig.
Herligt hvordan historien om hvordan Ingrid og jeg "fandt" hinanden igen giver ringe i vandet - som nu har udmundet sig i en fed RAK til dig!
Tillykke med det! :-) Og ha' en rigtig god dag!

Anne Thormose sagde ...

Sikke en god historie, som jeg glæder mig til at se scrappet. Og sikke et skønt layout, du fik ud af det. ;o)

Ingrid sagde ...

So happy to hear that you like this layout. I really enjoyed working on this layout using the fun picture of your sun.

Kirsten Gro sagde ...

Sjov historie som kun er til at blive glad af - pragtfuldt foto og LO