søndag den 9. september 2007

Ord der er værd at læse

Så kom det første danske scrap-magasin på gaden: My Scrap Corner (se hjemmeside her). Jeg hylder det gode initiativ og spår bladet en god fremtid :-)

Første nummer er i en lækker kvalitet med gode historier, masser af inspiration - og flere forskellige konkurrencer. Nu er der jo lidt konkurrence-menneske gemt i mig, så jeg vil da helt sikkert tage en enkelt eller to af udfordringerne op :-)

Og så er det jo ikke mindst fantastisk at kunne læse om Kirsten Gro's Holger & Marie. Det er ikke længe siden jeg her i min blog efterlyste nogle flere historier om dem (se mit indlæg her). Så da jeg i går åbnede My Scrap Corner og så at de var med i bladet, ja så måtte jeg bare juble højt!!!

Det var lige lidt reklame for et godt initiativ og et godt blad - jeg ønsker bladet alt mulig held og lykke fremover :-)

Husk at deadline for at være med i min konkurrence er på lørdag den 15. september. Jeg glæder mig så meget til at læse alle jeres ORD! Hvis du vil være med, så læg et link til dit værk i en kommentar her

3 kommentarer:

Majer sagde ...

Ja, det er bestemt værd at læse!! Er enig med dig i at det er fedt, at vi nu kan få lidt mere om Holger & Marie. Det er alt for længe siden, at i har hørt fra dem ;-)

Tak for god ro og orden, ved bordet i lørdags... ;-)

Charlotte sagde ...

Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at modtage mit eksemplar i posten i morgen! :-) Det magasin har allerede fået så mange flotte roser!

Og så et DANSK scrappeblad!! HURRAAAAAAAAA!!!

Anne sagde ...

Tak for "anmeldelsen"! Jeg har ikke fået mit blad endnu, men venter det med posten en af dagene.. glæder mig endnu mere nU!!