tirsdag den 18. september 2007

Konkurrence. Ordet er...

Så er jeg klar til det næste ord!

Inspireret af OLW (den amerikanske side om ord, hvor jeg fik inspirationen til denne danske side) er ordet denne gang...

REN


Deadline er 15. oktober kl. 23.59


Konkurrence-reglerne finder du her


Dit link til dit værk skriver du i en kommentar her


Jeg har selv lavet et layout ud fra ordet REN. Husk at mit layout kun er ment som inspiration :-)


God fornøjelse - jeg glæder mig til at se hvad I kan få ud af ordet...





























2 kommentarer:

Kirsten Gro sagde ...

Dejligt med et nyt ord, som jeg kan tage med ud i samfundet :-)
Pragtfulde foto, specielt det store. Det er lige til at blive i godt humør af.

Anne Thormose sagde ...

Ren - hm.... spændende. ;o) Skøn overskrift og lækkert layout.