onsdag den 12. marts 2008

Hvilken stil har Den Jydske Scrapmafia???

Jeg har kastet mig over mine nye bøger, og den første jeg har kigget i er denne:


Bogen kan hjælpe dig med at finde din scrappe-stil, og der er bl.a. en test i bogen. Jeg syntes det kunne være sjovt at finde stilen hos medlemmerne i "Den Jydske Scrapmafia", så da vi var samlet hos Charlotte i går blev de alle hevet igennem testen.....!

Her er hvad testen sagde:

Eclectic
*Holder sig ikke til én stil men plejer at mixe det lidt
*Udgangspunkt er måske rene linier - indtil de sidste spændende detaljer sættes på
*Et layout i gammeldags stil bliver måske gjort anderledes med stærke farver
*En bred stil som er meget flexibel, lunefuld og munter!!!

Shabby or Old World
Heidi
*Vintage eller Romantisk stil
*Sort/hvid billeder, kniplinger/bånd og syninger
*Pastel farver/bløde farver med god sans for mønstre
*Revet papir, sværtede kanter osv.

Hip and Trendy
Linda
*Indeholder det nyeste indenfor mode, indretning og reklamer
*Indeholder én eller flere af de nyeste trends for at gøre layoutet levende
*Disse layots indeholder "dét"!

Clean Lines/Graphic
*Leder øjet til fotoet på layoutet på en organiseret måde
*Bemærkelsesværdig frisk og rent look
*Visuelt fantastisk med interessante vinkler
*Der er som regel stor energi i siden

Om testresultaterne så passer - ja det vil jeg lade jer afgøre!!!

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ja det var sjovt, at tage den test...selvom jeg brokkede mig lidt over resultatet! Ved nærmere eftertanke passer det nok meget godt alligevel!

Susanne Meltesen sagde ...

Hahahahaha...
Underholdende, og jeg tror nu, den passede fint på mig. Om ikke andet, så en vildt lækker bog...

Linda sagde ...

Når jeg tænker på hvordan Jeres stil er passer det da meget godt.
Lidt sjov i Multi's udfordring er at gætte hvem der har lavet hvad. Og nogle kan man genkende med samme. Uha godt det ikke gik galt med vinduet. Et flot LO !