fredag den 14. marts 2008

ScrapQueen 2008 - 5. udfordring

Jeg var fuldstændig idé-forladt til denne udfordring. Jovist har jeg mange billeder fra 80'erne (.....), men nogen af dem har jeg allerede lavet layouts om, andre kunne jeg ikke finde den rigtige vinkel på den tilhørende historie (og som I ved - teksten/historien er jo det vigtigste for mig).

Men så i sidste weekend optrådte vores ældste datter og yngste søn pludselig. Kameraet frem - masser af billeder - og så var dét emne på plads!!!




6 kommentarer:

Karin sagde ...

Herlige unger!! Ja man kan vel lige opfinde en lillesøster ;-)

Netti sagde ...

Ej var det din? det er supersød. den kan bruges imod ham når han bliver teenager. Vil du ikke rydde op? skal jeg vise gutterne hvad jeg lavede engang :o))
Superflot sat op og lækre farver.

lam sagde ...

det var et super flot bidrag, sad og kiggede på det længe. jeg havde ikke gættet det var dit.

Charlotte Ravn sagde ...

Skønt LO, jeg kan rigtigt godt lide farver og opsætning og hvor er de bare herlige de billeder af Max(ine) :)

troll13 sagde ...

Rigtig sødt LO, herlige billeder, hvad man ikke har, kan man jo opfinde ;o)
Fedt med teksten hele vejen rundt i kanten

Charlotte sagde ...

Sjovt LO med en super fed opsætning! Herlig historie bag billederne. Og detaljen med de runde hjørner på yderkanterne af billeder er så cool! Jeg kan vældig godt li' det hele her! Supert fundet på! :-)